نشست استاندار خراسان رضوی با دختران نخبه استان روز «شنبه» به‌عنوان روز تعطیل، جایگزین «پنجشنبه» شد وزیر خارجه بر تسریع اجرای توافقات روسای جمهور ایران و تاجیکستان تاکید کرد سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک خبرداد فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی: امنیت پایدار سطح کشور مدیون جانفشانی‌های شهدا است آیت‌الله علم‌الهدی: مادر محور هویت‌آفرین خانواده است | تربیت و انسان‌سازی، رسالت ذاتی هلال احمر فرمانده نیروی زمینی ارتش: برآورد کرده‌ایم انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد سرلشکر موسوی در مشهد: با عملیات وعده صادق و طوفان‌الاقصی عمر رژیم صهیونیستی زودتر به پایان خواهد رسید + ویدیو نماینده تل‌آویو در سازمان ملل: آیا اکنون زمان مناسبی برای اعمال محدودیت‌ بر تسلیحات اسرائیل است؟ تروریست‌ها هفت کارگر پاکستانی را در گوادر کشتند دیدار جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر معظم انقلاب اسلامی + فیلم آیت‌الله علم‌الهدی: تولد فرزند، نقطه عطف زندگی زناشویی است | «فرهنگ‌سازی» و «حمایت»، دو راه حل بحران افزایش سن ازدواج طرح سامان‌دهی کارکنان دولت یکشنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود تمایل ۵ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین اردوغان: اسرائیل در تلاش است جنگ را به کل منطقه گسترش دهد آمادگی ۱۸ هزار و ۶۰۰ عامل اجرایی برای برگزاری دور دوم انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم سخنگوی وزارت خارجه روسیه: زلنسکی خائن است رئیس‌جمهور چین وارد بوداپست شد اعتراف بایدن به استفاده از بمب‌های آمریکایی برای کشتار غیرنظامیان در غزه وزارت ارتباطات از ارائه ۵۰۰ خدمت دولتی به صورت هوشمند خبرداد
سرخط خبرها

وزیر کشور: با کمک حجاب و عفاف می‌توان جامعه‌ای پیشرو داشت

  • کد خبر: ۱۸۱۲۷۶
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
  • ۱
وزیر کشور: با کمک حجاب و عفاف می‌توان جامعه‌ای پیشرو داشت
وزیر کشور حجاب و عفاف را یک موضوع جدی و لازم دانست و گفت: با کمک حجاب و عفاف می‌توانیم پیشرفت‌ها را فراتر کنیم و اساسا یک جامعه پیشرو داشته باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، رویداد ملی «روایت عملکرد و گفت‌وگوی راهبردی پیرامون نقشه راه تعالی حکمرانی حجاب» روز یکشنبه در مرکز اجتماعات وزارت کشور با حضور جمع کثیری از کنشگران اجتماعی از استان‌های مختلف و مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد.

وزیر کشور در این نشست با تأکید بر اینکه عفاف و حجاب یک موضوع مردمی است و باید دیدگاه‌ها، پیشنهاد‌ها و نقد‌های مطرح از سوی کنشگران اجتماعی در کنار نظرات نهاد‌های و دستگاه‌های اجرایی مورد توجه و بحث و گفتگو قرار گیرد، گفت: عفاف و حجاب یک موضوع مهم فرهنگی - اجتماعی - سیاسی و اقتصادی است و در مقاطع مختلف مورد توجه بوده است.

 وی با تأکید بر اینکه میدان‌داری بانوان پرافتخار ایران در مقاطع مختلف دوران انقلاب و دفاع مقدس باعث شده که کسی امروز دیگر نمی‌تواند بگوید حجاب مانع است، اظهار کرد:، اما دشمنان امروز در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران تلاش می‌کنند از این موضوع برای مدیریت افکار جوانان برنامه‌ریزی کنند.

وزیر کشور در همین حال حجاب و عفاف را یک موضوع جدی و لازم دانست و گفت: با کمک حجاب و عفاف می‌توانیم پیشرفت‌ها را فراتر کنیم و اساسا یک جامعه پیشرو داشته باشیم.

وحیدی تصریح کرد: رعایت عفاف و حجاب در مردان و زنان برای تعالی یک جامعه سیاست‌ورز و عقلانی در راستای دستیابی به هدف‌های بلند طراحی شده و ما باید این مسأله را در منظر افکار عمومی و همه کسانی که مخاطبان ما هستند، تبیین کنیم.

وزیر کشور، گفتگو در مورد موضوع عفاف و حجاب را سازنده خواند و گفت: مسأله این است که ما در این رویداد باید به تبیین موضوع و ابعاد آن بپردازیم تا سبک زندگی سعادتمند بیشتر از گذشته شکل بگیرد.

وحیدی، بحث عفاف و حجاب را یک موضوع گسترده با ابعاد مختلف دانست و به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و دیدگاه‌های سپهبد شهید سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: ما حتی به عده کم کسانی که گرفتار دسیسه‌های دشمن شده‌اند، می‌اندیشیم و باید تلاش شود تا آنان را از پشت پرده ماجرای این مسأله آگاه کنیم؛ همه آنان فرزندان ما هستند.

در این رویداد شماری از کنشگران اجتماعی و حاضران در جلسه با موضوع «فن آوری بازگشت» پیشنهاد‌هایی با موضوع توجه به هویت ایرانی و اسلامی - تقویت گفت‌وگوی خانواده‌محور - توجه به فرهنگ تاریخی و فاصله نگرفتن از هویت ملی مطرح کردند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سکولار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
0
0
یعنی حجاب باعث پیشرفت کشور در دنیاست ؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->